PYTANIA? ZADZWOŃ: +48 667 965 837 lub NAPISZ: sklep@natallyfashion.pl                                        Po zarejestrowaniu pierwsze zakupy -20% z kodem MODA20!

Odstąpienie od umowy (zwroty)

Dotyczy Konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych. 

Definicję Konsumenta i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego znajdziesz naszym Regulaminie.

1. Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany,  który zawarł Umowę Sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów zwrotu Produktu Sprzedawcy wskazanych w punktach 12. i 16. poniżej.

2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od daty wydania Produktu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu (lub wskazanej przez niego osobie trzeciej), a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Uprzywilejowanego (lub wskazanej przez niego osoby trzeciej) ostatniego Produktu, partii lub części.

3. Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

4. Oświadczenie można złożyć korzystając z formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy, dostępnego tutaj lub przy użyciu wzoru udostępnionego przez Sprzedawcę, dostępnego tutaj, jednakże nie jest to obowiązkowe.

5. Do zachowania prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu.

6. Oświadczenie można wysłać Sprzedawcy:

1) pocztą na adres korespondencyjny: Wierzbowa 3, 23-400 Biłgoraj;

2) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@natallyfashion.pl

7. W przypadku złożenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Uprzywilejowanego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej, Sprzedawca niezwłocznie przesyła Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu potwierdzenie otrzymania oświadczenia na Trwałym Nośniku na adres podany jako adres kontaktowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Uprzywilejowanego (adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej).

8. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.

9. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego Zamówienie do realizacji, oferta Konsumenta lub Przedsiębiorcę Uprzywilejowanego dotycząca zawarcia Umowy Sprzedaży przestaje wiązać i Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.

10. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Uprzywilejowanego od Umowy Sprzedaży na opisanych powyżej zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwróci Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, z zastrzeżeniem zapisów punktów 12. i 16. poniżej.

11. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcę Uprzywilejowanego do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Uprzywilejowanego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

12. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

13. Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, na koszt własny, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.

14. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

15. Zwrot środków na rzecz Konsumenta lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

16. Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 

17. Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

18. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 Ustawy, a w szczególności w odniesieniu do umów w których:

1) przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

2) przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi Produktami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl