zadzwoń    667 965 837                                                                                   

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
Koszula panterka
Koszula panterka

71,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 71,00 zł
szt.
Elegancka rozkloszowana sukienka midi zapinana na guziki czarna
Elegancka rozkloszowana sukienka midi zapinana na guziki czarna

119,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
Elegancka rozkloszowana sukienka midi zapinana na guziki czerwona
Elegancka rozkloszowana sukienka midi zapinana na guziki czerwona

119,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
Sukienka dzianinowa zielona
Sukienka dzianinowa zielona

83,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 83,00 zł
Sukienka z falbanką i bufiastym rękawem błękitna
Sukienka z falbanką i bufiastym rękawem błękitna

95,00 zł

Cena regularna: 159,00 zł

Najniższa cena: 95,00 zł
Sukienka z dekoltem ''V'' czarna
Sukienka z dekoltem ''V'' czarna

83,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 83,00 zł
Sukienka dresowa ze ściągaczami zielona
Sukienka dresowa ze ściągaczami zielona

103,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Najniższa cena: 90,00 zł
szt.
 Bluzka kopertowa z wiązaniem biała
Bluzka kopertowa z wiązaniem biała

72,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

Najniższa cena: 72,00 zł
szt.
Bluzka kopertowa z wiązaniem czarna
Bluzka kopertowa z wiązaniem czarna

72,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

Najniższa cena: 72,00 zł
szt.
Sukienka boho z falbanką i paskiem czarna
Sukienka boho z falbanką i paskiem czarna

119,00 zł

Cena regularna: 149,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
szt.
Koszula ze stójką i rozcięciem panterka
Koszula ze stójką i rozcięciem panterka

59,00 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 59,00 zł
szt.
Koszula z falbanką biała
Koszula z falbanką biała

65,00 zł

Cena regularna: 109,00 zł

Najniższa cena: 65,00 zł
Zobacz hit dnia!
Reklamacje

1. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może zażądać jego naprawy lub wymiany.

2. Zaleca się, aby w reklamacji podane zostały następujące informacje:

  • dane kontaktowe Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta ułatwiające i przyśpieszające rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
  • wskazanie reklamowanego Produktu i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń,
  • określenie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.

3. Zapisy w punkcie 2. są formą zalecenia i nie mają wpływu na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

4. Reklamacje związane z Produktem, realizacją Umowy Sprzedaży, w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz wszelkie inne reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może złożyć:

  • osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: ul. Wierzbowa 3, 23-400 Biłgoraj,
  • pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: ul. Wierzbowa 3, 23-400 Biłgoraj,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@natallyfashion.pl

5. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta Produkt na swój koszt.

6. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę.

7. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta zażąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta zażąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.

8. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.

9. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.

10. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w sytuacjach, gdy Sprzedawca:

  • odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży,
  • nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży,
  • próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową Sprzedaży, lecz brak zgodności występuje nadal

oraz w sytuacjach, gdy:

  • brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży,
  • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.

11. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży.

12. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.

13. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny.

14. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt.

15. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.

16. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży ujawniony w ciągu 2 lat od chwili dostarczenia Produktu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.

17. Sprzedawca informuje, że korzysta z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. 2016, poz. 1823).

18. Korzystanie z pozasądowych metod rozwiązywania sporów ma charakter dobrowolny.

19. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Konsument ma możliwość:

1) zwrócenia się do właściwego dla Sprzedawcy wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (https://www.ihlublin.pl) z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w trybie umożliwienia zbliżenia stanowisk stron lub w trybie przedstawienia stronom propozycji rozwiązania sporu;

2) zwrócenia się do stałego sądu polubownego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej (https://www.ihlublin.pl/) z wnioskiem o rozstrzygnięcie wynikłego sporu;

3) uzyskania bezpłatnej pomocy i niezbędnych informacji u powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów (wyszukiwarka rzeczników dostępna jest na stronie https://www.uokik.gov.pl) lub organizacji społecznej, która zajmuje się ochroną praw konsumentów (np. https://konsumenci.org/);

4) skorzystania z unijnej platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami, a przedsiębiorcami (platformy ODR) dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL . Platforma ODR to interaktywna strona internetowa, prowadzona we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej (dalej UE). Dzięki wykorzystaniu platformy ODR, Konsument ma możliwość łatwego i wygodnego zgłoszenia skargi dotyczącej zakupu internetowego i rozstrzygnięcia go drogą elektroniczną. Platforma ODR służy do pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między Konsumentami mieszkającymi w UE, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE.

20. Szczegółowe informacje o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, w tym dane punktu kontaktowego, można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium