Nowości
Sukienka  błyszcząca odkryte plecy
Sukienka błyszcząca odkryte plecy
179,00 zł
szt.
Sukienka rozkloszowana odkryte plecy
Sukienka rozkloszowana odkryte plecy
169,00 zł
szt.
Kombinezon odkryte plecy
Kombinezon odkryte plecy
179,00 zł
szt.
Sukienka z guzikami
Sukienka z guzikami
129,00 zł
szt.
Spódnica midi z zakładkami
Spódnica midi z zakładkami
109,00 zł
szt.
Spódnica midi błyszcząca
Spódnica midi błyszcząca
119,00 zł
szt.
Bluzka falbany gołe ramie czarna
Bluzka falbany gołe ramie czarna
75,00 zł
szt.
Bestsellery
Bluzka z asymetryczną falbaną
Bluzka z asymetryczną falbaną
69,00 zł
Bluzka z baskinką
Bluzka z baskinką
59,00 zł
Bluzka z łezką i perełką
Bluzka z łezką i perełką
59,00 zł
Kombinezon rękaw długi
Kombinezon rękaw długi
139,00 zł
Spódnica dzianinowa z lampasem
Spódnica dzianinowa z lampasem
59,00 zł
szt.
Spódnica półklosz
Spódnica półklosz
59,00 zł
szt.
Sukienka asymetryczna
Sukienka asymetryczna
129,00 zł
szt.
Sukienka dzianinowa z falbaną
Sukienka dzianinowa z falbaną
99,00 zł
szt.
Sukienka z asymetrycznym dekoltem
Sukienka z asymetrycznym dekoltem
129,00 zł
szt.
Żakiet-Bolerko
Żakiet-Bolerko
99,00 zł
szt.
Reklamacje

 

Reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.

2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Produkt bez wad. Jeżeli Produkt sprzedany za pośrednictwem Sklepu Internetowego ma wady, Klient ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy.

3. Zaleca się, aby w reklamacji podane zostały następujące informacje:

1) dane kontaktowe Klienta ułatwiające i przyśpieszające rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę;

2) wskazanie reklamowanego Produktu i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń;

3) określenie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży tj.: usunięcie wady lub wymiana Produktu na nowy lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny przy jednoczesnym wskazaniu kwoty, o którą cena ma być obniżona lub odstąpienie od Umowy Sprzedaży.                                                                                

4. Wymogi podane w pkt 3. powyżej są formą zalecenia i nie mają wpływu na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Przykładowy wzór zgłoszenia reklamacji Produktu w ramach rękojmi dostępny jest tutaj.

6. Reklamacje związane z Produktem, realizacją Umowy Sprzedaży, w związku z  korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz wszelkie inne reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego Klient może złożyć:

1) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: ul. Wierzbowa 3, 23-400 Biłgoraj;

2) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: ul. Wierzbowa 3, 23-400 Biłgoraj;

3) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@natallyfashion.pl

7. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres korespondencyjny podany przez Klienta, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu kontaktowego, za pośrednictwem poczty elektronicznej.

8. Klient korzystający z uprawnień wynikających z rękojmi jest zobowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na koszt Sprzedawcy na adres: ul. Wierzbowa 3, 23-400 Biłgoraj. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Klienta przy składaniu Zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru Produktu. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką Produktu ponosi Klient.

10. Sprzedawca informuje, że w razie jakichkolwiek sporów związanych z działalnością Sklepu Internetowego, w tym dotyczących zawieranych Umów Sprzedaży oraz usług świadczonych drogą elektroniczną, Klient ma prawo skierowania pozwu do sądu powszechnego, którego właściwość ustala się według zasad określonych w Kodeksie postępowania cywilnego (Dz.U. 1964 Nr 43, poz. 296 ze zm.).

11. Sprzedawca informuje, że korzysta z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. 2016, poz. 1823).

12. Korzystanie z pozasądowych metod rozwiązywania sporów ma charakter dobrowolny.

13. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Konsument może zwrócić się do:

1) właściwego dla Sprzedawcy wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (http://www.ihlublin.pl/poradnictwo_adr.html) z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w trybie umożliwienia zbliżenia stanowisk stron lub w trybie przedstawienia stronom propozycji rozwiązania sporu;

2)      stałego sądu polubownego z wnioskiem o rozstrzygnięcie wynikłego sporu. Podstawę prawną funkcjonowania sądów polubownych stanowią przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (rozdział 9 ustawy, DZ.U. 2001 Nr 4, poz.25 ze zm.), przepisy Kodeksu postępowania cywilnego (część piąta, DZ.U. 1964 Nr 43, poz. 296 ze zm.) oraz regulamin działania sądu (zgodnie z  rozporządzeniem ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001 Nr 113, poz. 1214).

14. Klient będący Konsumentem ma możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy i niezbędnych informacji u powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów (wyszukiwarka rzeczników dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl).

15. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami, a przedsiębiorcami (platformy ODR) dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL Platforma ODR to interaktywna strona internetowa, prowadzona we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej (dalej UE). Dzięki wykorzystaniu platformy ODR, Konsument ma możliwość łatwego i wygodnego zgłoszenia skargi dotyczącej zakupu internetowego i rozstrzygnięcia go drogą elektroniczną.  Platforma ODR służy do pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między Konsumentami mieszkającymi w UE, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE.

16. Szczegółowe informacje o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

17. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego Konsumentem zostaje wyłączona.

18. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko za typowe, przewidywalne lub umyślne wyrządzone szkody w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl