Nowości
Marynarka-Żakiet z wiązaniem
Marynarka-Żakiet z wiązaniem
139,00 zł
szt.
Żakiet dzianinowy
Żakiet dzianinowy
119,00 zł
szt.
Sukienka trapez na jedno ramie
Sukienka trapez na jedno ramie
129,00 zł
Kombinezon z odkrytymi ramionami
Kombinezon z odkrytymi ramionami
139,00 zł
Bluzka z asymetryczną falbaną
Bluzka z asymetryczną falbaną
69,00 zł
Kombinezon w serek
Kombinezon w serek
129,00 zł
Sukienka z guzikami
Sukienka z guzikami
119,00 zł
Sukienka z wiązaniem
Sukienka z wiązaniem
99,00 zł
Bestsellery
Bluzka z baskinką
Bluzka z baskinką
59,00 zł
Bluzka z łezką i perełką
Bluzka z łezką i perełką
59,00 zł
Kombinezon rękaw długi
Kombinezon rękaw długi
139,00 zł
Spódnica dzianinowa z lampasem
Spódnica dzianinowa z lampasem
59,00 zł
szt.
Spódnica półklosz
Spódnica półklosz
75,00 zł
szt.
Sukienka asymetryczna
Sukienka asymetryczna
129,00 zł
Sukienka dzianinowa z falbaną
Sukienka dzianinowa z falbaną
99,00 zł
szt.
Sukienka z asymetrycznym dekoltem
Sukienka z asymetrycznym dekoltem
129,00 zł
szt.
Żakiet-Bolerko
Żakiet-Bolerko
99,00 zł
Reklamacje

 

Reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.

2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Produkt bez wad. Jeżeli Produkt sprzedany za pośrednictwem Sklepu Internetowego ma wady, Klient ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy.

3. Zaleca się, aby w reklamacji podane zostały następujące informacje:

1) dane kontaktowe Klienta ułatwiające i przyśpieszające rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę;

2) wskazanie reklamowanego Produktu i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń;

3) określenie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży tj.: usunięcie wady lub wymiana Produktu na nowy lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny przy jednoczesnym wskazaniu kwoty, o którą cena ma być obniżona lub odstąpienie od Umowy Sprzedaży.                                                                                

4. Wymogi podane w pkt 3. powyżej są formą zalecenia i nie mają wpływu na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Przykładowy wzór zgłoszenia reklamacji Produktu w ramach rękojmi dostępny jest tutaj.

6. Reklamacje związane z Produktem, realizacją Umowy Sprzedaży, w związku z  korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz wszelkie inne reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego Klient może złożyć:

1) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: ul. Wierzbowa 3, 23-400 Biłgoraj;

2) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: ul. Wierzbowa 3, 23-400 Biłgoraj;

3) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@natallyfashion.pl

7. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres korespondencyjny podany przez Klienta, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu kontaktowego, za pośrednictwem poczty elektronicznej.

8. Klient korzystający z uprawnień wynikających z rękojmi jest zobowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na koszt Sprzedawcy na adres: ul. Wierzbowa 3, 23-400 Biłgoraj. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Klienta przy składaniu Zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru Produktu. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką Produktu ponosi Klient.

10. Sprzedawca informuje, że w razie jakichkolwiek sporów związanych z działalnością Sklepu Internetowego, w tym dotyczących zawieranych Umów Sprzedaży oraz usług świadczonych drogą elektroniczną, Klient ma prawo skierowania pozwu do sądu powszechnego, którego właściwość ustala się według zasad określonych w Kodeksie postępowania cywilnego (Dz.U. 1964 Nr 43, poz. 296 ze zm.).

11. Sprzedawca informuje, że korzysta z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. 2016, poz. 1823).

12. Korzystanie z pozasądowych metod rozwiązywania sporów ma charakter dobrowolny.

13. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Konsument może zwrócić się do:

1) właściwego dla Sprzedawcy wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (http://www.ihlublin.pl/poradnictwo_adr.html) z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w trybie umożliwienia zbliżenia stanowisk stron lub w trybie przedstawienia stronom propozycji rozwiązania sporu;

2)      stałego sądu polubownego z wnioskiem o rozstrzygnięcie wynikłego sporu. Podstawę prawną funkcjonowania sądów polubownych stanowią przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (rozdział 9 ustawy, DZ.U. 2001 Nr 4, poz.25 ze zm.), przepisy Kodeksu postępowania cywilnego (część piąta, DZ.U. 1964 Nr 43, poz. 296 ze zm.) oraz regulamin działania sądu (zgodnie z  rozporządzeniem ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001 Nr 113, poz. 1214).

14. Klient będący Konsumentem ma możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy i niezbędnych informacji u powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów (wyszukiwarka rzeczników dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl).

15. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami, a przedsiębiorcami (platformy ODR) dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL Platforma ODR to interaktywna strona internetowa, prowadzona we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej (dalej UE). Dzięki wykorzystaniu platformy ODR, Konsument ma możliwość łatwego i wygodnego zgłoszenia skargi dotyczącej zakupu internetowego i rozstrzygnięcia go drogą elektroniczną.  Platforma ODR służy do pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między Konsumentami mieszkającymi w UE, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE.

16. Szczegółowe informacje o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

17. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego Konsumentem zostaje wyłączona.

18. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko za typowe, przewidywalne lub umyślne wyrządzone szkody w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl